• کرمانشاه ، شهرک صنعتی بیستون، بلوار دکتر کرمانشاهی، خیابان تولید ٢، شرکت آذرین فولاد بیستون

 

شرکت آذرین فولاد بیستون با داشتن امکانات طراحی و تکنولوژی نظیر فرآیند شبیه سازی ریخته گری و نیز با بهره گیری از ماشین آلات مناسب و پرسنل ماهر و همچنین سیستم های کنترل پیشرفته ، ضامن کیفیتی فراتر از استانداردملی و بین المللی می باشد.

واحد برنامه ریزی شرکت آذرین فولاد بیستون با دریافت سند اجرایی قراردادها و با توجه به سفارشات در دست اجرا ، توانمندی فنی و تجهیزاتی موجود و تعهدات زمانی قید شده در متن قراردادها، نسبت به تدوین برنامه مناسب تولید اقدام می نماید. هماهنگی مستمر و دقیق با دفتر فروش و واحد مهندسی در جهت پاسخگویی مناسب به مشتریان در تمامی مراحل اجرایی سفارشات، توسط واحد برنامه ریزی انجام می شود.

مسئولیت تدوین تکنولوژی مدلسازی ، ریخته گری و عملیات حرارتی قطعات به عهده این واحد می باشد. نمونه ریزی قطعات زیر نظر مستقیم این واحد انجام می شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد واحد طراحی و تکنولوژی آذرین فولاد بیستون استفاده از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی ریخته‌گری ( MAGMA, SUTCAST ) و نیز سایر نرم افزارها می باشد. قبل از مرحله نمونه ریزی، تکنولوژی ریخته‌گری طراحی شده قطعه، شبیه سازی و مورد بررسی قرار می گیرد تا از صحت آن و عدم وجود عیوب ریخته‌گری در محصول نهایی اطمینان حاصل شود.